![]() XHost |
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink |
Daca aveti vreo idee pentru joc sau sugestii de profesii sau skiluri sau orice altceva , trimiteti la bayar_m2003@yahoo.com ;
Tipurile de damage :
Slashing = taiere
Piercing = perforare
Blunt = zdrobire
Atacurile sunt:
Thrust = împungere
Slash = taiere
Hit = lovire
Rezistenta armurilor la diferite atacuri este diferita. De exemplu:
Camasa de zale are rezistenta mare la Taiere dar mica la Zdrobire si foarte mica la Perforare. Deci va rezista la o taietura de sabie dar o lovitura de topor care are damage taiere/zdrobire o va penetra. De asemenea o sageata care are lovitura perforanta, mai ales daca pleaca dintr-o arbaleta cu arc de otel, aproape ca nu întâmpina rezistenta. De aceea camasa de zale se purta peste o armura matlasata de pânza goasa îndesata cu par de capra sau cu lâna pentru amortizarea loviturilor de zdrobire, pe care erau cusute sau nituite placute de piele întarita prin oparire în apa clocotita si apoi îmbibate cu ceara, împotriva loviturilor perforante. Placutele de piele puteau fi înlocuite de placute taiate din fanoane de balena (mai ales în tarile nordice) sau cu placute metalice dar asta marea greutatea generala a armurii.
Armele pot avea lovituri multiple, de exemplu sabia dreapta medievala, numita în RPG-uri longsword are lovitura taietoare si perforanta în functie de tipul de atac folosit, iar toporul de lupta are doua tipuri de lovitura chiar din start pentru ca are tais dar este si o arma grea dezechilibrata (greutatea este concentrata spre capatul din vârful armei) la fel ca si la un buzdugan, deci are si lovitura taietoare si lovitura de zdrobire. De asemenea buzduganul cu tepi are si lovitura de zdrobire dar si lovitura perforanta din cauza tepilor.
De aici tragem concluzia ca daca esti protejat de o camasa de zale, poti face fata unui inamic care te ataca cu o sabie dar daca scoate un buzdugan cu tepi ar fi bine sa eviti sa te loveasca.
Da ... hai sa vb despre mmorpg...
1) despre crafting
Sa fie cat mai adevarat ( e si mai complicat ) ... nu am 3 iron si 3 coal si un cristal magic si a iesit un elite shorsword...
sa fie mai realist adica mai intai faci teaca , apoi lama ... fiecare cere in functie de lama pentru ce sabie vrei ...
Sa zicem: long sword : long sword blade = 2 iron bars = 4 iron ( bucati de iron )
manerul la long sword = 2 iron ( si apoi daca vrei ornamentare poti folosi cristale etc chestiii care s-o infrumuseteze , dar sa-i dea si anumite puteri )
Bine astea nu sunt itemurile pe care sa le folosesti ... am dat niste exemple la nimereala ... sa fie ceva mai complex totusi
2) sa exista carti ( nu cu povestei neaparat ) dar carti in care sunt retete de alchemie , de blacksmith ... care daca nu le ai si nu ai tinut minte cum se face arma ... nu o poti face.
3)in universul tau ... in oras ... jucatorii bogati sa poata sa-si faca case ( ele sa coste mult ) dar sa ai foarte multe beneficii cu ele ...
4) jucatorii sa cumere spatiii in care sa-si faca propriul oras / castel
5) chiar sa poti folosi pick poket si lock picking pe jucatori si pe casele lor
6) garzile sa intervina intr-un scandal din oras
7) sa poti ajunge la puscarie ( si nu o sa-ti poti folosi caracterul pentru minute/ore/zile in functie de gravitatea situatie, adica prins la furat de garzi , prins la omorat de NPC ( care reapar dar in 30 minute) , prins la omorat de jucatori )
8) daca mori iar nu iti poti folisi caracterul pentru ... 3 minute sa zicem ( sa fie cat mai realist )